Analóg vagy Digitális Tuningbox?

Digitális diesel tuningbox előnye az analóggal szemben:

Az Analóg Tuningbox-oknál egy egyszerű potméterrel állítható a Common Rail motor befecskendezése, amely nem teszi lehetővé, hogy minden egyes fordulatszám tartományban tudjuk ezt a befecskendezést szabályozni.

Ezt az Analóg tuningbox-xot, például nem lehet részecskeszűrős (FAP) autókhoz alkalmazni, mivel nem lehet szabályozni  szoftveresen, ezért eltömíti a részecskeszűrőt és az autó egyre jobban veszít a teljesítményéből.

Az új autóknál már kevesebb a lehetőség az ilyen box-okkal a teljesítmény növelésére, mivel szoftveresen nem szabályozható, a potméter tekerésével pedig nem lehet kihozni a legoptimálisabb teljesítményt, illetve fogyasztást.

Ezek a tuningbox-ok csupán a régebbi common-rail diesel motorokra és TDi, TDS motorokra alkalmazhatóak.

 

Digitális diesel tuningbox: Miért „digitális”?

Mert ezek a tuningboxok a legújabb fejlesztésű mikroprocesszort, illetve Eprom-ot tartalmazzák, és éppen azért bármikor számítógéppel programozhatóak MINDEN fordulatszám tartományban! További előnye az analóggal szemben hogy menet közben (számítógéppel, az általunk kifejlesztett számítógépes szoftverrel és teszterrel, és potméterrel is) szabályozhatóak a legoptimálisabb teljesítmény illetve fogyasztás elérése érdekében!

Ez a digitális technológia lehetővé teszi hogy MINDEN Turbo Diesel és majdnem minden benzines autóba beszerelhetővé váljon.

Fontos az is hogy így az autó az analóggal ellentétben nem minden tartományban kap nagyobb értékeket, csakis ott ahol szükség van rá!

A Bacartuning-nál a VP-44-es adagolókkal és PDTDI motorokkal szerelt autóknál nem csak a befecskendezési időt illetve a nyomást lehet szabályozni, hanem azt is hogy melyik fordulatszámtartománytól induljon el a teljesítménynövekedés.

Európában egyedülállóan nálunk a common-rail diesel DIGITÁLIS tuningboxok egy árban találhatóak a common-rail Analóg tuningboxokkal!

Oszd meg ha tetszett